fbpx
MDH Uitgeverij

MDH en Droomparken geven samenwerking een impuls

MDH Uitgeverij en Droomparken gaan een nog intensievere samenwerking aan. Lezers van onze kranten krijgen namelijk een exclusieve aanbieding voor een verblijf in één van de 14 Droomparken. Voor ons dé manier om onze lezers te helpen en voor onze kersverse partner dé manier om nog meer naamsbekendheid te genereren.

Miljoenen huishoudens

Op jaarbasis bereikt MDH met zijn krantenportefeuille miljoenen huishoudens in Nederland, een gegeven dat perfect past in de strategie van Droomparken. De aanstaande hoofdsponsor van Feyenoord verzorgt voor lezers van MDH-kranten een exclusieve kortingsactie: maar liefst 20% korting op een vakantie in het Droompark dat jouw voorkeur geniet.

Lezersactie in veel kranten

In de komende maanden zie je deze lezersactie in een groot aantal van onze kranten terug. Droomparken is tot het eind van het lopende voetbalseizoen verbonden aan Vitesse als hoofdsponsor. In die hoedanigheid verschenen al geregeld mooie, paginagrote advertenties van Droomparken in onze (Vitesse-)kranten. Mede met behulp van andere mediakanalen van MDH won Droomparken snel aan naamsbekendheid.

Impuls aan samenwerking

“MDH Uitgeverij en Droomparken werken al langer samen en we zijn blij dat we ook op deze manier een impuls kunnen geven aan onze relatie. We vinden dat onze uitgaven perfect passen bij de recreatieparken en hetgeen dat Droomparken wenst uit te stralen. Denk alleen al aan onze Vrijetijdkranten, die jaarlijks een oplage van ruim 3.000.000 kennen. Door deze speciale lezersactie kunnen we samen veel mensen een mooie ervaring bieden voor een aangename prijs”, aldus eigenaar Paul Milder van MDH Uitgeverij.

Ben jij nou ook geïnteresseerd in een Droomparken-vakantie? Dan heb je geluk, want alleen via deze link ontvang je online 20% korting op jouw reservering!

Terug naar overzicht