fbpx
MDH Uitgeverij

Flinke stap vooruit door nieuw MDH-advertentieportal

MDH Uitgeverij heeft enkele prachtige stappen voorwaarts gemaakt, in één zet! Maandag hebben wij ons nieuwe order- en advertentiesysteem gelanceerd en daar zijn we superblij mee.

Nieuw portal

Door dit nieuwe systeem is het mogelijk om geautomatiseerd advertentiemateriaal aan te leveren, waarna wij het aangeleverde materiaal checken en – als alles goed is – goedkeuren. Natuurlijk wordt bij iedere update een statusmail verstuurd, zodat voor iedereen duidelijk is waar je je bevindt in het proces. Ook is het mogelijk voor onze klanten om hun plaatsingsopdracht(en) in onze uitgaves via deze portal snel en eenvoudig te accorderen.

In 6 stappen kunt u het advertentiemateriaal aanleveren en laten goedkeuren:

  1. Advertentiemateriaal uploaden
  2. Statusupdate per mail als upload advertentiemateriaal gereed is
  3. Controle van bestanden door MDH
  4. Statusupdate voor goedkeuring of afwijzing van bestanden
  5. Bevestig de order/bestanden om de procedure af te ronden
  6. Statusupdate per mail dat procedure is afgerond

Extra service voor onze klanten die wordt geboden:

  • Elke klant kan zijn eigen advertentie-archief inzien, beheren en daaruit aanleveren;
  • Geautomatiseerde reminder voor onze klanten voor tijdig aanleveren advertentiemateriaal. Dat gebeurt 42, 28, 14 en 7 dagen voor de drukdatum;
  • Standaard (gratis) drukproef bij aanlevering van ‘deelmateriaal’ (losse elementen voor de advertentie).

Razend enthousiast!

Op deze manier komt alles razendsnel binnen bij de juiste persoon en kunnen we de processen ook vliegensvlug afronden. De lijntjes zijn dus een stuk korter geworden. Graag horen we van iedereen feedback. Dan maken we nóg meer stappen. Wij zijn in ieder geval razend enthousiast!

Klanten de grote winnaar

Niet alleen voor MDH is dit een stap voorwaarts. Met name voor onze klanten is het geweldig. “Het aanleveren van advertentiemateriaal wordt voor onze klanten erg gemakkelijk met deze portal. En natuurlijk ook overzichtelijk, omdat zij een eigen advertentie-archief opbouwen met hun geplaatste advertentiemateriaal. Daardoor kan de klant eenvoudig de juiste advertentie aanleveren die past binnen de marketingplannen van dat moment”, aldus Sander van de Seijp, verkoopleider MDH Uitgeverij.

Klik hier voor de handleiding voor het aanleverproces/de nieuwe portal!

Terug naar overzicht