fbpx
MDH Uitgeverij

MDH Uitgeverij verlengt samenwerking met Sportfondsen Nederland

MDH Uitgeverij en Sportfondsen hebben de lopende samenwerking verlengd en geïntensiveerd. Het contract is opgewaardeerd en loopt nu nog drie jaar door. Daardoor blijft MDH Uitgeverij Preferred Supplier van Sportfondsen tot tenminste eind 2021.

Directeur-eigenaar Paul Milder en Traffic Manager Edwin Vermeulen bekijken de nieuwste Sportfondsen-uitgave (foto)

Vele Sportfondsen-locaties

Uiteenlopende complexen van Sportfondsen geven via MDH Uitgeverij al jarenlang eigen kranten uit. We zijn erg blij dat we een bijdrage mogen leveren aan de uitstraling van de vele Sportfondsen-locaties die Nederland rijk is. Middels eigen (presentatie)kranten kunnen de accommodaties niet alleen hun programma en speciale acties delen, maar ook aan de naamsbekendheid in de regio werken. De kranten worden namelijk Huis-aan-Huis verspreid.

Goed werk verricht

Dat Sportfondsen goed werk verricht, blijkt wel uit het feit dat verschillende locaties met diverse prijzen aan de haal gaan. Zo is het Van Maanenbad uitgeroepen tot Zwembad van het Jaar in de categorie 100.000 – 200.000 bezoekers. Recreatiecentrum de Zevenkampse Ring eindigde in dezelfde competitie op een mooie tweede plek. De twee locaties vallen onder Sportfondsen Rotterdam, waarmee MDH Uitgeverij onlangs al een samenwerking startte.

Samenwerking bevalt goed

Van beide kanten bevalt de samenwerking uitstekend. “MDH Uitgeverij is erg blij met een partner als Sportfondsen, dat zich inzet voor een vitaal Nederland. Wij zijn als bedrijf zelf ook gericht op de vitaliteit van onze medewerkers. Het is mooi dat deze twee werelden als het ware samenkomen in de (presentatie)kranten van diverse Sportfondsen-locaties”, geeft directeur-eigenaar Paul Milder van MDH Uitgeverij aan.

“Maatwerk is sterk punt van MDH”

Sportfondsen Nederland reageert eveneens verheugd op de verlenging. Commercieel directeur Tycho Knevel: “Dat we het contract hebben verlengd, zegt natuurlijk al dat we tevreden zijn over de samenwerking tot nu toe. De Huis-aan-Huis-kranten worden zeer gewaardeerd door onze accommodaties en de lezers. Dat het voor alle vestigingen maatwerk-uitgaven betreft, is een heel sterk punt. En wij hebben interesse in het nieuwe (magazine)formaat, dat aantrekkelijk is om te lezen en gemakkelijker op bijvoorbeeld de leestafels blijft liggen als bewaarexemplaar.”

Sportfondsen kent een groepsomzet van maar liefst 120 miljoen euro en exploiteert via een honderdtal ondernemingen meer dan 550 locaties zoals zwembaden, sporthallen, ijsbanen, multifunctionele sportcentra en sociaal-culturele centra.

Terug naar overzicht