MDH Uitgeverij

‘Sterke samenwerking’ met Vitesse krijgt passend vervolg

MDH Uitgeverij en Vitesse zijn een verlenging van het onderlinge partnership overeengekomen. Doordat die samenwerking van beide kanten naar volle tevredenheid verloopt, is gekozen voor een verlenging tot en met het seizoen 2022-2023.

Foto: Mark Janssen (senior salesmanager Vitesse) en Paul Milder (directeur MDH Uitgeverij)

Pakket blijft ongewijzigd

Het pakket dat MDH als mediapartner van de Arnhemse betaald voetbalclub aanbiedt, blijft ongewijzigd. Ook de komende jaren is MDH de partij die commercials op het interne TV circuit in de GelreDome én de officiële (presentatie)kranten van Vitesse verzorgt. De schermen hangen deels in business ruimtes en deels op de promenade en worden gezien door veel zakenlieden en Vitesse-supporters.

“Al jarenlang een sterke samenwerking”

“Aangezien we al jarenlang een sterke samenwerking onderhouden, is het voor Vitesse logisch dat we doorgaan met MDH als mediapartner. We zijn blij dat we op deze manier invulling kunnen geven aan de kranten en het interne TV circuit”, laat senior salesmanager Mark Janssen namens Vitesse weten.

Jaren vliegen voorbij

MDH Uitgeverij is eveneens te spreken over de verlenging en de samenwerking in de voorbije jaren. Directeur Paul Milder: “De jaren vliegen voorbij. We merken dat veel van onze klanten blij zijn met de manier waarop zij via de hiervoor genoemde kanalen hun doelgroep bereiken. Voor ons is dit dan ook een passend vervolg van ons partnership, waar we trots op zijn.”

Wil je ook een bijdrage leveren aan de officiële krant van Vitesse?

Terug naar overzicht